Regler - Infosider

    Produktionsforløb
    1. Vi får tildelt sagerne af HKA, ca. 15 stk. af gangen, som vi går i gang med at producere.

    2. Find kunden frem i samas. Der er nu 3 muligheder for salg:
    - Gensalg. Tjek at det hele er på i fanen. Logoprikken skal være på. Link skal tjekkes.
    - Mersalg. Tjek i Impala hvilket produkt, der mangler. De sidste ting sættes op.
    - Nysalg. Sagen skal opsættes ud fra tilsendt materiale.
    En Intropakke, skal have første prioritet, da den kun løber i 3 måneder.

    3. Når man har lavet sagen færdig, får kunderne en korrektur til sendt fra Samas. Hvis kunderne ikke har en mail, skal de ringes op eller have en korrektur tilsendt med posten. Hvis der er lang tid til startdato sættes opfølgningskode 00:00 på sagen til 3-7 dage før startdato. Korrekturen sendes så på opfølgningsdagen.

    Kompensationskunder får ikke almindelig korrektur. Brug i stedet denne tekst som rettesnor. Den må gerne tilrettes jeres eget sprogbrug.

    ”Hej xx

    Ifølge aftale med xx (sagsbehandler/sælger) sendes du hermed korrektur for online annoncering. Produktet er givet som kompensation uden beregning.”

    4. Når der er sendt korrektur, sættes en genopfølgningskode på til kl. 08:00 med udløb 2 dage efter, at infosiden skal køre. På opfølgningsdagen tjekkes, at annonceringen er uploadet rigtigt, og at alt er på.

    5. Husk at skrive alt hvad du har lavet i noten. Det bruges som dokumentation i reklamationssager.
    Teknik kunder
    - Kontakt ikke kunden vedr. materiale – kontakt sælger
    - Tag IKKE bare fra web, hvis ikke sælger har sagt at det er ok…
    - Hvis der er overskydende produkter, som I ikke har fået materiale til, skal det nævnes i korrekturen
    - Du kan se ”teknik-markeringen” her: